Bijna... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marit Uijl - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marit Uijl - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

23 September 2014 | Nederland, Tilburg

Hi!

Nog even en we stappen het vliegtuig in om 3 weken te gaan genieten van Maleisië. Even lekker weg van alle dialyse-apparaten, afstudeerprikkelen, beleidszaken en trouwvoorbereidingen.

Na vorig jaar een uitstapje naar de linkerkant (U.S.A) van deze aardbol te hebben gemaakt gaan we nu weer vertrouwd naar rechts :) Op het program staat o.a. Kuala Lumpur, Malakka, Cameron highlands, Taman Negara en Penang. Voor de Maleisië-kenners onder ons; we gaan niet naar Borneo. De reden van dit besluit heeft vooral te maken dat we onszelf meer in de categorie cultuurliefhebbers plaatsen en we daardoor op Borneo, wat grotendeels uit regenwoud bestaat, ons inziens weinig te zoeken hebben. Daarom dus veel "tripjes" langs steden en maar een paar dagen echt de jungle in.

Zoals jullie inmiddels wel gewend zijn houden we dit jaar ook weer een reisverslag bij om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen aldaar. Dus...wil je niets missen dan weet je ons hier te vinden enne...een berichtje achter laten is altijd leuk!

Doeii, Louis & Marit